Londonlife

Direktlänk till inlägg 8 december 2011

Torsdag 8 December

Av Tove, Sandra och Sandra - 8 december 2011 23:58

Tjaaa.


Här är det full rulle, känns som om tiden bara rusar iväg. Jobbar hela dagarna och på kvällarna blir det träning eller något annat roligt, oooch helgen = parrtey. Därav så sjukt jäkla dålig bloggning från min del. Menmen .. I like it, älskar London och allt det har att erbjuda. Nu när man börjar få in pengar finns det mer att göra också, kan inte bli bättre!!


Mamma var ju här och häsade på förra veckan, var så sjukt kul att träffa henne. Saknat min mami!! <3 Kul att hon fick se hur vi har det och fick uppleva London. Blev grymt mycket fest alltså, hon och Christer är ju galnare än oss tjejer tillsammans! ;) haha, eller .. kul att ha er här iaf! På Onsdag kommer min kusin och hennes kompis hit, woho :D Kul att träffa henne igen!


Lägenheten blir mysigare och mysigare :) Snart är det som ett hem! Älskar mina sambos så sjukt mycket också, funkar (för det mesta) bra ihop. Klart det blir lite småtjaffs ibland .. man lever ju så himla nära varandra. Men det bra övervägar det dåliga utan tvekan. 


Jaa.. allt går riktigt bra nu alltså med andra ord. Har väl inte riktigt fattat att vi bor i London än :p haha. Det låter så galet ju, London liksom. Känns grymt bra!!


Ska gå och lägga mig nu, ska upp och jobba imorgon. Hörs snart igen!!


/ Sandra L

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Tove, Sandra och Sandra - 10 mars 2012 13:05

Lördag idag och jag är ledig med girlsen!!Igår var vi ute i finchley ett tag men alla drog hem ganska tidigt så vi är pigga och glada idag!Jag och Sandra var ute på en mysig prommis imorse och nu drar vi till camden några timmar och sedan ska jag til...

Av Tove, Sandra och Sandra - 26 februari 2012 10:23

Snart är helgen över för denna gång, det går så fort!!Fredag spenderade vi bara hemma, framför en film med angelica på besök. På lördagen tog jag ledigt och satt i solen på vår balkong och snackade med tove hela dagen! Supermysigt var det!! Seamus ko...

Av Tove, Sandra och Sandra - 25 februari 2012 12:41

Hej igen! Jag vill bara börja med att säga Vila i frid Simon Brändström.  21 år är allt för tidigt men jag hoppas du mår bättre nu.   Jag och tove ska ut och njuta av dagen, våren har kommit till London, även om det inte är 17 grader (!!) som...

Av Tove, Sandra och Sandra - 27 januari 2012 22:30


Aka shiny shey! Myskillen vi mötte på pubben och numera lika gärna kunde bo här. Everyone say hello!       /S ...

Av Tove, Sandra och Sandra - 27 januari 2012 22:21

          /S

Presentation


Tjaaa allihopa!
Vi är tre girls som just flyttat till London, och här kommer vi skriva om våra äventyr, allt från mysiga tjejkvällar till galna utgångar.
Ja, hur det är att bo i London med andra ord :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards