Londonlife

Alla inlägg under februari 2012

Av Tove, Sandra och Sandra - 26 februari 2012 10:23

Snart är helgen över för denna gång, det går så fort!!
Fredag spenderade vi bara hemma, framför en film med angelica på besök. På lördagen tog jag ledigt och satt i solen på vår balkong och snackade med tove hela dagen! Supermysigt var det!! Seamus kom forbi med öl och vin och var på riktigt gott humör.  Igårkväll gick vi ut och käkade och drack lite vin och hade en trevlig kväll helt enkelt!

IDag är det tyvärr jobb igen. Jag gillar det inte alls så kommer nog dra ner och kommer definitivt sluta jobba där till sommaren. DÅ vill jag ha tid för annat!


NU off to work!
/S.D 

Av Tove, Sandra och Sandra - 25 februari 2012 12:41

Hej igen!

Jag vill bara börja med att säga Vila i frid Simon Brändström. 

21 år är allt för tidigt men jag hoppas du mår bättre nu.


Jag och tove ska ut och njuta av dagen, våren har kommit till London, även om det inte är 17 grader (!!) som i veckan så är det iaf fint och milt ute. 


Kram till er alla!

/S.D

Presentation


Tjaaa allihopa!
Vi är tre girls som just flyttat till London, och här kommer vi skriva om våra äventyr, allt från mysiga tjejkvällar till galna utgångar.
Ja, hur det är att bo i London med andra ord :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards