Londonlife

Direktlänk till inlägg 13 december 2011

Luciafika

Av Tove, Sandra och Sandra - 13 december 2011 23:36

     


Medans ni äter lussebullar o pepparkakor, dricker julmust och kollar in vitklädda barn och ungdommar sjungandes i kyrkor, skolor och ålderdomshem så har vi jobbat. och tagit en härlig prommis, och käkar fruktsallad med goda jordgubbar. Men vi hare rätt bra ändå. Dock så har jag tänkt tillbaka på luciafirandet i 6an när man fick vara lucia och hade stearin i håret en hel vecka efteråt, och när vi gick i gymnasiet och fick se det fina luciatåget med fina sångröster!
Alla ljus och dikter! Åh så fint!! :)


Med denna låt fixar vi julkänslan i vårt lilla hushåll i år:




Eller om vi får som jag vill:


Det beror helt på vem som sätter igång musiken först och Ikväll är det sandra! ;)

/S.D



 
 
Ingen bild

Mamsen

14 december 2011 09:09

Vilken härlig fruktsallad! Låtarna syns inte, men hoppas du fick höra dem iaf.
Ska bli spännande att höra hur jobben funkar.
Kramiz

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove, Sandra och Sandra - 10 mars 2012 13:05

Lördag idag och jag är ledig med girlsen!!Igår var vi ute i finchley ett tag men alla drog hem ganska tidigt så vi är pigga och glada idag!Jag och Sandra var ute på en mysig prommis imorse och nu drar vi till camden några timmar och sedan ska jag til...

Av Tove, Sandra och Sandra - 26 februari 2012 10:23

Snart är helgen över för denna gång, det går så fort!!Fredag spenderade vi bara hemma, framför en film med angelica på besök. På lördagen tog jag ledigt och satt i solen på vår balkong och snackade med tove hela dagen! Supermysigt var det!! Seamus ko...

Av Tove, Sandra och Sandra - 25 februari 2012 12:41

Hej igen! Jag vill bara börja med att säga Vila i frid Simon Brändström.  21 år är allt för tidigt men jag hoppas du mår bättre nu.   Jag och tove ska ut och njuta av dagen, våren har kommit till London, även om det inte är 17 grader (!!) som...

Av Tove, Sandra och Sandra - 27 januari 2012 22:30


Aka shiny shey! Myskillen vi mötte på pubben och numera lika gärna kunde bo här. Everyone say hello!       /S ...

Av Tove, Sandra och Sandra - 27 januari 2012 22:21

          /S

Presentation


Tjaaa allihopa!
Vi är tre girls som just flyttat till London, och här kommer vi skriva om våra äventyr, allt från mysiga tjejkvällar till galna utgångar.
Ja, hur det är att bo i London med andra ord :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards